Ziua 25 – Munca, realizari urari si feedback

Standard

Iata ca am ajuns si la finalul proiectului meu „25 de zile pana la Craciun”. Ma bucur ca am dus la bun sfarsit acest proiect pe care il planuiam de mult timp, imi place ceea ce a iesit, imi plac ideile pe care le-am expus pe parcursul acestor zile! Am primit comentarii si aprecieri, blogul meu a avut un numar de 15600 de vizitatori de in luna decembrie, pana in momentul de fata, fata de 2475 in luna decembrie a anului trecut!

Am scris articole pentru site-urile:
1) SuntParinte Ornamente de Craciun din hartiesi Decoratiuni origami pentru craciun
2) Atelierul: Globuri din fetrusi Patine din fetru

Am fost la 3 evenimente organizate de Good Homes pe tematica decoratiuni de Craciun, la unul dintre ele vanzand si primele mele 2 decoratiuni din fetru;

Am fost facilitator la Magic Craft Night, unde cativa oameni entuziasti si-au creat cu ajutorul indrumarilor mele decoratiuni de Craciun; cativa dintre ei au dus mai deoarte ceea ce au invatat in familie/prieteni/la job;

Am aparut in EVZ in 24 decembrie cu evenimentul Magic Craft Night;

Am daruit cateva din decoratiunile facute de mine Laurei, ocazie cu care am si cunoscut-o, si am schimbat pareri si experiente, lucru ce m-a bucurat foarte tare;

Am muncit pentru a aduce un continut valoros in aceste 25 de zile, am ales subiectele, le-am programat si le-am realizat.

Am muncit pentru a respecta acest program si a fi la zi, dar a fost o munca frumoasa!

V-a placut un anumit proiect propus de mine? L-ati pus si voi in practica? Atunci, am sa va rog pe cei care au urmarit aceste 25 de zile sau ati trecut pe blogul meu in aceasta perioada si ceea ce am scris v-a inspirat, sa imi lasati parerea voastra despre acest proiect printr-un comentariu la aceasta postare!

In final, va urez un Craciun Fericit si plin de bucurie!

Lasă un comentariu