Ziua 24 – Cozonaci de casa si bradul impodobit

Standard

Astazi in Ajunul Craciunului am avut o zi tare ocupata. Dupa o zi de sanius, m-am trezit cu febra musculara dar cu dorinta de a face bunatati si aranjamente.

Am facut astazi cozonac de casa, imi propusesem de ceva timp lucrul asta si iata ca l-am dus la bun sfarsit. Reteta am luat-o dintr-o carte de bucate si cu ajutorul mamei prietenului meu am facut 5 cozonaci umpluti cu nuca, stafide si cacao. I-am degustat deja, au iesit foarte buni, astept sa mai mananc maine cand se mai aseaza.

Cateva poze cu procesul:

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

Photobucket

Am facut un mini-atelier de decoratiuni din hartie cu fratele prietenului meu, decoratiuni pe care ulterior le-am pus in brad. Bradul l-am impodobit pe seara si cu ocazia asta am facut si cateva poze. Anul acesta bradul are in intregime decoratiuni handmade din hartie si fetru, mi-am dorit mult un astfel de brad, unde sa pun numai decoratiuni facute de mana!

Iata poze cu bradutul, sub care ulterior au aparut si cadourile:

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket

Ps- Apropo de brazi de Craciun, am citit astazi un articol pe Descopera.ro topul brazilor neobisnuiti. Va invit sa il urmariti si voi! :D

2 responses »

  1. Pingback: Ziua 24 – Cozonaci de casa si bradul impodobit - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Grozav arata toate: cozonacii, decoratiunile din brad…Mos Craciun cu scufie e cel mai simpatic…
    La multi ani! Un Craciun frumos cu oameni dragi si bunatati!
    Acum ca ai facut si cozonac, nimic nu-ti mai sta in cale :)) Bravo!
    Si pe mine m-a inspirat reteta de tiramisu de la tine…e nepretuita!

Lasă un răspuns

