[crafts] Revista Atelierul in format print!

Standard

Surpriza! Unul dintre visele mele, indraznete acum vreo doi ani si realizabile acum, s-a implinit. Sunt redactor la prima revista de handmade din Romania, care si-a lansat primul numar in luna august – Revista Atelierul in format print! Iata ca timpul trece si in curand se va ajunge si la evenimentul de lansare al celui de-al treilea numar.

Pana una alta un scurt preview al copertelor primelor doua revistute si cateva cuvinte despre temele acestora:

1. Primul numar s-a lansat, dupa cum am precizat in luna august a acestui in in cadrul librariei Anthony Frost din Bucuresti si a avut ca tema „Do It Yourself”. Am scris in revista un articol despre modalitati DIY prin care puteti sa va pastrati momentele speciale: poze, amintiri din vacante, obiecte dragi.

 Coperta nr.1 Revista Atelierul – format print

2. Numarul doi al revistei s-a lansat in luna septembrie si a coincis cu participarea noastra la targul V for Vintage de la Sala Dalles, unde am cunoscut multa lume, am creat diferite accesorii si am vandut reviste. Tema celui de-al doilea numar a fost „Back to School”. In revista veti gasi multe tutoriale, interviuri si recenzii, precum si articolul meu despre mici sfaturi pentru un birou mai colorat.

Locatiile de unde puteti cumpara revistele, precum si un mic preview al celor doua numere aparute pana acum puteti gasi accesand aceasta pagina.

Coperta nr.2 Revista Atelierul – format print

In final vreau sa multumesc fetelor care fac parte din echipa revistei pentru profesionalism si sustinere! La cat mai multe numere printate sa avem…

…si mult spor si voie buna!

Lasă un comentariu