ShoeBox, cadouri impachetate cu drag

Standard
ShoeBox, cadouri impachetate cu drag

Nu stiu cati dintre voi ati auzit de Shoe Box, eu una am auzit inainte chiar sa stiu ca se numeste asa. Shoe Box este „cadoul in cutia de pantofi”, o initiativa pentru ajutorarea cu daruri de Craciun a copiilor din familii cu dificultati, care altfel nu si-ar permite. De pe site am aflat ca in Romania se afla deja la a-V-a editie!

Cum am aflat eu de Shoe Box? Am fost de curand rugata de o prietena sa fac pentru un copilas din Oltenia un cadouas. Eu urma sa aleg daca voiam pentru un baietel sau o fetita si ce varsta ar trebui sa aiba acesta/aceasta. Am mers in Carrefour cu prietena mea si am cumparat amandoua cadouri pentru fetite cu varsta de 5-6 ani. I-am luat rechizite pentru scoala (toate frumusele, roz), produse de igiena (eu am luat o periuta rosie Hello Kitty absolut superba), sosetele si cateva batoane dulci. Am mers acasa, am cautat o cutie pe masura, am pus cadourile impreuna cu o mica scrisoare si o mini decoratiune de pom lucrata de mine si l-am decorat frumos! Ce pot spune este ca am fost foarte mandra de rezultat si ca ma bucur ca acea cutiuta va crea zambete pe fata unei fetite.

Cat despre conceptul de Shoe Box a scris foarte frumos Andra, asa ca va las sa cititi la ea. De asemenea, pe site-ul Shoe Box sunt mai multe detalii. Termenul limita se apropie, insa ma gandeam ca merita sa mentionez aceasta initiativa!

Lasă un răspuns

