Atelier de Craciunit@Incubator107

Standard
Atelier de Craciunit@Incubator107

Cu drag va invit la ale  mele „Ateliere de Craciunit” gazduite de minunatii omuleti de la Incubator107! Asadar vineri 16 decembrie, orele 19-21 si sambata 17 decembrie, orele 19-21 sunteti asteptati in mansarda Incubatorului cu multa caldura.

Mai multe detalii gasiti pe site-ul Incubator107. Redau totusi mai jos cele scrise acolo:

Ce?

Un atelier jucăuș, colorat și creativ prin care spunem nu ornamentelor de plastic sau lipsite de personalitate! Un atelier altfel în care puteți crea decorațiuni pentru bradul de Crăciun punând câte un strop  din unicitatea voastră în fiecare dintre ele. Materiale cusute uneori drept, alteori mai  stângaci, lucruri banale transformate de propriile mâini în decoratiuni minunate, fâșii de hârtie tăiate dibaci cu foarfeca… Toate acestea *asezonate* cu nasturi, cu panglici multicolore și cu felurite mărgeluțe.

Cu cine?

Sunt Flory, pasionată de ceva timp de domeniul arts&crafts pe care l-am descoperit din aproape în aproape și care mi-a rămas drag. Atât de drag încât mă pot trezi că lucrez la ceva ore întregi fără să îmi dau seama cum trece timpul. Mă inspiră mult materialele colorate și cred că orice lucru ce ne înconjoară trebuie să poarte amprenta personală, să exprime cine ești tu. Îmi place domeniul do it yourself, îmi place reciclarea creativă și fetrul.

Cu ce?

Vă aștept la atelierele mele cu bună dispoziție și chef de meșterit. Pentru primul workshop – decorațiuni din fetru, dacă aveți nasturi mai deosebiți, bucăți de dantelă pentru propriile decorațiuni, puteți să le aduceți. De asemenea, pentru workshopul de decorațiuni reciclabile puteți aduce orice obiect pe care credeți că îl puteți transforma într-o decorațiune și vom descoperi împreună ce formă va lua. Abia aștept să vă cunosc!

Când?

  • sâmbată@incubator107, 17 decembrie 2011 de la 19:0 la 21:00
  • vineri@incubator107, 16 decembrie 2011 de la 19:0 la 21:00

Cum?

Înscrierea la atelier se face prin email la adresa inscrieri@incubator107.com, scrie-ne sincer de ce vrei să vii, zi-ne de unde ai auzit de noi și lasă-ne numărul tău de telefon.

Donaţia ta ajută incubator107 să supravieţuiască și ne încurajează meşterul. Sugerăm o donație de 20 lei pentru întreg atelierul sau 10 lei pentru fiecare întâlnire.

Pentru poze de la un atelier similar de anul trecut, facut impreuna cu Life After Work, intrati pe acest link.

Lasă un răspuns

