Idei pentru Craciun – 2011

Standard

Zilele acestea vizitele de pe blogul meu au explodat pur si simplu, am ajuns sa am si 1200 de vizite/zi, ceea ce este un semn ca si anul acesta trebuie sa scriu pentru voi idei pentru Craciun.

Aceasta traditie a inceput acum doi ani, apoi a continuat anul trecut intr-un soi de maraton „25 de zile pana la Craciun” in care am scris cate un post pe blog in fiecare zi cu tematici referitoare la pregatirea pentru aceasta sarbatoare.

In 2011 voi scrie deasemenea bloguri tematice, insa timpul limitat de job si alte activitati nu imi mai permit sa scriu zilnic. In orice caz veti gasi cu siguranta idei noi, colorate si gata de pus in practica. Sa fie „Cristmas Scented Blogs” time!

Va astept cu comment-uri la ceea ce voi scrie, vreau sa stiu cine sunteti voi, miile de oameni care intra pe blogul meu zilnic si cauta decoratiuni de Craciun!

Pana atunci, rasfoiti cu placere ideile din 2010 si 2011, reunite in categoria din dreapta „SPECIAL CRACIUN”.

2 responses »

  1. Multu’. Te invit sa urmaresti si ideile de anul acesta, o sa scriu cat pot demulte bloguri. Si te mai invit si la atelierele mele de Craciunit de la Incubator (stiu ca iti place de ei, am vazut pe blogul tau). Da-mi un mesaj private cu link catre facebook-ul tau daca e, sa mai vorbim. Hope you will enjoy my Christmas scented posts!

Lasă un răspuns

