Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Standard

Anul acesta am reușit să bifez „Noaptea Devoratorilor de Publicitate” pe lista mea de evenimente unde voiam sa merg de mult, tare mult timp și nu am ajuns. Mă bucur că am fost pentru a vedea 5 ore de reclame, într-o sală plină-ochi. Au fost tot felul de reclame – mai vechi și mai noi, românești și straine, funny sau mai puțin funny, celebre sau mai puțin celebre și tot așa. Dacă nu ați ajuns până acum, vă recomand să mergeți măcar pentru a vedea cum este. Mi-ar fi plăcut cred să văd reclamele pe categorii, ar fi avut mai multă coerență și probabil aș fi reținut mai bine ce am văzut acolo. Felicitări oricum organizatorilor!

Câteva reclame care mi-au plăcut și pe care le mai țin minte:

1. Categoria mediu și responsabilizare, reclama de la Greenpeace, Give Earth a Hand, foarte inovativă și sugestivă:

2. Categoria funny spre spooky, reclamele „Never say no to Panda”:

3. Categoria auto, reclama pentru Mini Countryman, „buburuzele” pe asfalt.

2 responses »

  1. Tre` să fi fost frumos, pe vremuri urmăream acest show în reluare pe ProTV, dar una e să fii acolo să auzi aplauzele şi râsetele în sală şi una e să te înconjoare singurătatea-n casă în faţa unui TV… Reclamele propuse de tine sunt drăguţe, le-am văzut la vremea lor trimise de ştii tu cine din Primărie. ;)) Numai bine!

  2. Da, a fost frumos dar luuung :D Au fost mai multe reclame dragute, insa nu mi-am dat seama sa notez marca si sa le caut apoi acasa pe Youtube.

Lasă un răspuns

