Aniversări

Standard

Am să incep cu aniversarea Revistei Atelierul, care a facut de curând un anișor de când există. Cu această ocazie, minunatele fete care țin frâiele acestei reviste (Mihaella și Teo) au realizat un număr aniversar cu articolele celor care scriem. A mea „supă alfabet” origami apare, mândră printre paginile acestui număr, motiv să mă mândresc. Și asta nu e tot, colaborarea cu Atelierul devine din ce în ce mai frumoasă, astfel că este destul de posibil să ajung redactor la ceea ce va fi Revista Atelierul – varianta printată. Un vechi vis de-al meu pe cale să se împlinească!

Mai jos aveți poza din revistă, mulțumesc fetelor pentru munca de a transpune articolele mele atât de frumos în numerele Atelierului.

Photobucket

Următoarea aniversare care se apropie este cea a blogului meu care în curând face doi ani de existență. Mă bucur că există și că după doi ani încă scriu constant pe el cu mici perioade de pauză. A fost și este mediul în care îmi manifest și în care îmi exprim pasiunile, una câte una, pe măsură ce am simțit nevoia să scriu despre ele. Și pentru existența lui trebuie să îi mulțumesc lui Mihai, în primul rând pentru că m-a încurajat să scriu constant pe el și m-a sprijinit cu materiale (poze de la evenimente, videoclipuri), în al doilea rând pentru că a fost inspirația pentru o serie de postări. Am scris pe Springflower despre locuri unde am fost împreună și despre lucruri pe care i le-am dăruit, altfel spus am împărțit cu el multe dintre experiențele de pe acest blog. Ce-o să fie de acum încolo, vom vedea!

2 responses »

Lasă un răspuns

