[timp liber] Poze de la BikeWalk

Standard
[timp liber] Poze de la BikeWalk

Am fost la BikeWalk cu ocazia orei Pamantului, a fost prima mea experienta de tip BikeWalk si mi-a placut mult ideea. Poate mai repet experienta la urmatoarele editii! Am fost multi, am avut o banda de circulatie libera si vreme si priveliste frumoase, insa din pacate poluarea orasului se simte mult mai puternic atunci cand esti pe bicla. Felicitari organizatorilor, ma bucur sa vad ca astfel de initiative reusesc in capitala noastra.

Cateva poze de la eveniment:

1. Ca sa va faceti o idee despre cati oameni au fost

Photobucket

2. Bvd. Magheru

Photobucket

3.  Lascar Catargiu

Photobucket

4. Triple protected: politia, jandarmeria, ambulanta

Photobucket

5. Aviatorilor

Photobucket

6. Arcul de Triumf la apus

Photobucket

7. Ajunsi la destinatie

Photobucket

8. Bicicletele si Ateneul luminat

Photobucket

9. MNAR sub un cer albastru marin

Photobucket

Video-ul meu pe Youtube:

Lasă un răspuns

