[crafts] WishList crafty de primavara!

Standard

Ca tot vine primavara si asta ma inspira, mi-am facut un wishlist crafty pe care sper sa il indeplinesc, putin cate putin!

Asadar, iata dorintele mele in materie de arts&crafts (cam costisitoare unele, dar omul are voie sa viseze) :

  • un workshop Tinker, pentru fiecare dintre cele doua tehnici: tehnica servetelului si tehnica WiCo;
  • un curs de tricotat si crosetat, despre care urmeaza sa ma interesez zilele astea, insa este destul de scump;
  • un set pentru quilling, sunt nerabdatare sa fac tot felul de decoratiuni folosind tehnica rularii hartiei;
  • cartea Fa La La La Felt, pe care mi-am dorit-o de cand am auzit de ea, iar de cand mi-a imprumutat-o Laura m-am convins ca merita;
  • cartea Funky Lunch, o carte unde cheful de joaca si creativitatea se imbina cu bucatareala
  • masina de cusut Brother;
  • abonament de un an pe site-urile Crafty si Breslo, pentru a-mi expune si vinde online lucrusoarele facute de mine;

Bonus – intrand pe site-ul celor de la Brother, am vazut ca au si ei cursuri de cusut si de patchwork, scumpe si ele insa tare interesante;

Voi ce wishlist (nu neaparat crafty) aveti pentru primavara asta?

Lasă un răspuns

