[crafts] Articol in Revista Atelierul (5)

Standard

Iata ca odata cu inceputul saptamanii i-a venit randul altui articol scris de mine in revista Atelierul! De data asta m-am gandit sa va ofer cateva idei de semne de carte pe care le-am confectionat din agrafe de birou. Deja le-am gasit locsorul printre paginile agendei zilnice si cartii „Si am spus da” pe care am inceput sa o citesc de curand.

In articol propun 4 idei de semne de carte folosind, pe langa agrafe si fetru, hartie gumata sau nasturi. Va invit sa cititi articolul pe pagina revistei si sa imi spuneti cum vi se par ideile!

Mai jos, un screen cu articolul meu:

Photobucket

2 responses »

Lasă un răspuns

