Cadou ciocolatos de 8 martie

Standard

Astazi dimineata am descoperit in cautarile mele pe internet un site de prezentare al unui magazin plin cu bunatati de ciocolata. Bineinteles ca mi s-a facut pofta de toate minunatiile de acolo – bomboane, trufe, fondante, ciocolata – fiecare cu aromele si ingredientele sale – caramel, alune de padure, martipan, fistic!

Cum tot e 8 martie maine, m-am gandit ca ar fi un cadou potrivit, fie sa il primim, fie sa ni-l daruim singure! Din cate am citit, si-au deschis mai nou un magazin in Centrul Vechi, mai exact pe str. Gabroveni, nr. 4. Nu stiu care sunt preturile, insa nu strica o vizita pentru a afla!

Pana una alta, aruncati o privire pe site-ul lor!

L.E. – Nu am ajuns eu la Chocolate Fashion, dar pana la urma am primit trufe! Chiar daca nu au fost de aici, sunt foarte bune! Asadar, am primit o cutie de trufe belgiene de dimineata – 8 martie – de la Mihai, iar pe seara m-am vazut si cu Laura si am facut schimb de mici cadouase: eu i-am daruit ei o brosa ceas iar ea mi-a daruit un mini-cufaras cu ciocolatele decorat cu bun gust cu o garofita facuta chiar de ea!

Multumesc Mihai si Laura! Dovezile mai jos:

Photobucket Photobucket

Lasă un răspuns

