[crafts] Ce mai mesteresc, ce mai pregatesc

Standard

Ultima perioada a fost pentru mine una „thread & niddle” – am creat, am participat la evenimente, mi-au venit idei pentru noi proiecte crafty. Ca un rezumat:

1) Am facut pentru Mihai o husa-trenulet din fetru, m-a tot rugat sa ii confectionez si lui o husa pentru telefon, asa ca m-am pus pe treaba si am mesterit „figura” unei locomotive electrice clasica. Imi place cum a iesit, am cusut fiecare element cu grija. Ia uitati cum a iesit:

Photobucket Photobucket

2) Ieri am fost la evenimentul de lansare a revistei Atelierul, ajunsa deja la numarul 8. A fost frumos, am facut un mini-atelier origami, unde am impaturit tot felul de modele primavaratice, a fost proiectat noul numar al revistei, am intalnit echipa din spatele ei si alti artizani, am participat la discutiile care au avut loc si am facut schimb de experienta. Iata link catre revista, in care a aparut si un tutorial de-al meu, special realizat pentru „Atelierul”. L.E. Puteti participa la Swap-ul primavaratic organizat de Atelierul, inscriindu-va aici.

Photobucket

3) In perioada ce urmeaza voi participa la un targ cu accesorii si decoratiuni lucrate manual. Ma pregatesc cu brose cusute manual si alte accesorii si idei cu iz de primavara. Nu am mai participat pana acum la un targ si astept sa vad impactul pe care il au lucrusoarele facute de mine! Nu intentionez momentan sa fac din asta o afacere, nu pot spune ca intru in curentul artizanilor handmade care fac acest lucru la o scara mai mare, tot ce scriu si fac, este facut din placere si nu pentru a scoate bani din asta. Desigur, daca acest lucru se intampla, ma bucura si imi demonstreaza ca ceea ce fac este placut si de catre altii. Asa ca va invit la targ, voi reveni cu detalii despre acesta!

4) Am o noua idee de proiect cu Life After Work, un nou funshop crafty! Ideea este inca in discutie dar o vad realizabila si cu niste rezultate cel putin la fel de bune ca si cel de Craciun.

Cam atat pentru moment! Un inceput de saptamana plin de energie sa aveti!

One response »

  1. Pingback: [crafts] Targ Dragobete si Martisor la ceainaria Serendipity « Springflower24's Blog

Lasă un răspuns

