[timp liber] Muzica ruseasca live, cu Radu Captari

Standard

Aseara am fost in Watt Club sa ascultam muzica ruseasca live! A cantat Radu Captari, un cunoscut interpret de muzica ruseasca din Romania, pe care de mult voiam sa il aud cantand, auzisem cuvinte de lauda despre interpretarea sa. Iar asteptarile mi s-au confirmat, are o voce puternica, ce rasuna in toata incaperea, iar chitara completeaza acest lucru cum se poate mai bine. Aseara a aparut in haine rusesti si a cantat atat melodii celebre rusesti cat si mai putin celebre.

Radu Captari canta in diferite locatii din Bucuresti, insa la Watt Club am vazut ca are obiceiul sa cante destul de des. Ajungeti acolo luand un autobuz de la Unirea catre Traian, apoi coborati si mai mergeti putin pe jos. Aseara locul a fost plin, deci este indicat sa sunati inainte pentru o rezervare. Eu nu am avut cu ce filma, astfel incat sa va arat cum a fost aseara, insa va puteti faceti o idee urmarind video-ul de mai jos. Daca va place, veti gasi si urmatoarele parti ale video-ului pe Youtube!

Lasă un răspuns

