[crafts] Colaborare cu Revista Atelierul

Standard

Revista Atelierul este o platforma online unde puteti afla stiri, citi articole si invata din tutoriale sau participa la concursuri, toate in domeniul creatiilor lucrate manual!

Cu ocazia Sarbatorilor de iarna am scris pentru revista 2 articole, care ulterior au aparut in Atelierul, nr. 7, numar dedicat acestei perioade. Pentru ca celor de la Atelierul le-au placut tutorialele mele, mi-au propus sa colaborez in continuare cu ei, ceea ce inseamna ca voi scrie in mod constant pe site, momentan tutoriale, apoi si articole cu tematici ce se regasesc pe site! Am trimis deja primul tutorial si astept publicarea lui!

Pentru a va tine la curent, va voi anunta pe Springflower de fiecare data cand un tutorial de-al meu apare de Atelierul.
Am fost foarte incantata, a scrie in mod constant tutoriale ma tine conectata la tot ce inseamna arts&crafts, ma motiveaza sa lucrez si imi creaza un obicei. Multumesc fetelor de la Atelierul pentru propunerea de colaborare si…fiti pe faza!

2 responses »

Lasă un răspuns

