[internet/softuri] Blog Booker- transforma-ti blogul intr-o carte!

Standard

Despre Blog Booker am aflat de curand de pe blogul Laurei, care a descoperit aceasta aplicatie si a strans cu ajutorul sau la un loc toate ideile ei de Craciun. Mi-a placut ideea de a-mi putea descarca practic blogul intr-un document pdf, in primul rand pentru ca astfel il am accesibil si offline, in al doilea rand pentru ca am toate blogurile intr-un singur document si in al treilea rand pentru ca odata descarcate, blogurile chiar sunt organizate sa arate ca o carte: exista capitole, cuprins cu subcapitole si posibilitatea de a accesa direct din cuprins un anumit post din intregul tau blog.

Se copiaza atat continutul, cat si pozele si comentariile pe care le ai pe blog pana in momentul acela. Eu mi-am copiat tot blogul in perioada iunie 2009- decembrie 2010 si am reusit sa scap astfel de multiplele documente word si foldere in care incercam sa imi pastrez blogul in laptop. Un dezavantaj ar fi ca Blog Booker nu poate fi folosit pe alte platforme de blogging decat cele mentionate mai sus, insa avand in vedere ca sunt incluse cele mai folosite platforme, este bine. Trebuie sa mai stiti ca acest serviciu este gratuit!

Ce trebuie sa faceti?

Intrati in site la sectiunea pdf si selectati platforma de blogging unde activati. Va va aparea o casuta unde vi se va cere un cod XML. Pentru a-l accesa, gasiti pe site un mini tutorial. La wordpress gasiti „exporta” in sectiunea utilitare din pagina voastra de admin. Introduceti codul si apasati Create your BookBlog. Va dura un pic crearea documentului, depinzand de cate pagini contine. Va apare apoi pdf-ul si tot ce trebuie sa faceti este sa salvati o copie la voi in pc! Done!

Multumesc Laura pentru informatie!

2 responses »

Lasă un răspuns

