[personal] 2011

Standard

Pentru mine, 2011 a inceput foarte frumos! Este un an pe care l-am pus sub semnul dezvoltarii, al investiei in mine, fie ca este vorba despre dezvoltare profesionala, dezvoltare personala, cunoasterea unor locuri si lucruri noi! Este un an in care vreau sa cresc, sa am libertatea si curajul de a experimenta diferite lucruri (de exemplu, imi propun sa traiesc pentru 3 luni in alt oras al Romaniei :D).

Cum spuneam, 2011 a inceput prosper, mi-am setat o serie de obiective clare si pe care vreau sa le urmez cu rabdare si perseverenta. Am inceput anul pe plin, ca sa zic asa, castigand, chiar la sfarsitul lui 2010 un concurs la revista Good Homes, avand ca premii un aspirator Bosch si un voucher de 100 RON la British Gallery, unde m-am rasfatat cumparand ceaiuri, cafele si cosmetice englezesti!

Apoi, am fost ieri la un interviu pentru un post in domeniu intr-o companie importanta!

Asa ca semne bune anul are, chiar simt ca l-am inceput cu dreptul!

Lasă un răspuns

