[educatie/dezvoltare] Instrumente web 2.0 in educatie

Standard

Astazi am vazut prezentarea de mai jos si mi-am zis: „Wow, pe cand folosirea a astfel de instrumente si in sistemul nostru educational?

Internetul a luat, dupa cum stim toti o amploare extrem de mare si este din ce in ce mai prezent in activitatile noastre. Tinerii il folosesc cu precadere, insa cati profesori sunt suficient de deschisi si experimentati incat sa introduca instrumente web 2.0 in modalitatea lor de predare sau de abordare a materiei? Insa am incredere ca sunt si astfel de dascali in scolile romanesti! Spre exemplu, mie mi-a aratat aceasta prezentare prietenul meu, care a invatat despre astfel de instrumente in cadrul modulului pedagogic de la facultate.

Asadar, pentru ca internetul are o gramada de resurse ce pot fi folosite in educatie, de ce sa nu profitam de acest lucru? Prezentarea de mai jos vorbeste despre 12 instrumente web 2.0 ce pot fi folosite cu succes in procesul educational, pentru a-l facilita si dinamiza. Crearea unui blog, a unei comunitati sau retele sociale, a unui instrument de tip wiki, folosirea unor programe interactive de adunare a informatiei, folosirea filmuletelor sau a instrumentelor oferite de Google, iata cateva metode descrise in prezentare!

Sper ca v-a placut si v-a inspirat, pe mine una m-a facut curioasa in a testa aplicatiile si in a aprofunda subiectul, asa incat voi veni cat de curand cu continuari ale acestui articol!

Lasă un răspuns

