ZIUA 17 – Cadou handmade: „Christmas in a Jar”

Standard

Am descoperit de curand o idee care mi-a placut foarte mult si despre care am zis sa va spun si voua. Este o idee perfecta de cadou handmade, pe care il puteti oferi personelor dragi. Ideea se numeste pe englezeste „Christmas in a Jar” si reprezinta un cadou oferit intr-un ambalaj mai neconventional si anume un borcan!

Asadar, se ia un borcan obisnuit (daca nu aveti unul cu o forma mai neobisnuita), se adauga in interiorul lui continutul, se decoreaza frumos si se ofera cadou! Eu voi oferi unul parintilor mei!

Am gasit multe idei de astfel de cadou si va voi impartasi si voua cateva.

1) Incep cu borcanelul pregatit de mine, ce contine seminte si fructe confiate. Am ales combinatia asta pentru ca imi plac mult „crantanelele” si pentru ca este un cadou deopotriva aratos, gustos si sanatos! Am ales sa il umplu cu seminte de dovleac, seminte de floarea-soarelui, migdale, nuci si fructe confiate(ananas, papaya, merisoare). Pentru asta am folosit amestecul Fitness Mix
, de la NutLine, insa va recomand oricare dintre amestecuri, sunt delicioase!

Semintele de dovleac si nucile au fost „eco”, luate de la sursa, din Moldova, iar semintele de floarea soarelui au fost de asemenea cumparate. Am pus totul in straturi pentru a capata un aspect interesant. Apoi am decorat borcanul cu stelute cumparate si l-am astupat cu o bucata de fetru de 15cm/15cm pe care l-am legat cu panglica.

Pozele borcanului meu cu crantanele:

Photobucket Photobucket

2) O alta idee este cea pe care am vazut-o pe site-ul lui Teo si anume un amestesc de ingrediente pentru realizarea unor fursecuri, la care se mai adauga alte cateva ingrediente si se prepara o delicioasa reteta de fursecuri. Link catre reteta lui Teo.

3) Daca va place sa pregatitit chiar voi dulciuri si bunatati, puteti oferi un borcanel cu turta dulce, biscuiti sau fursecuri facute de voi. Sau unul cu o dulceata delicioasa!

4) Am gasit si cateva idei de bauturi in borcan, una este de cacao –„Mexican Cocoa” si cealalta de pere fierte in coniac – de pe site-ul Marthei Stewart.

5) O alta idee, nu atat comestibila cat inspirationala este sa pregatiti un borcanel plin cu mesaje inspirationale, cate unul pe saptamana, timp de un an.

One response »

Lasă un răspuns

