ZIUA 15 – Turta dulce, prajiturica de sezon!

Standard

Astazi va voi prezenta doua retete de turta dulce, retete gasite in blogosfera culinara romaneasca la persoane pe care le urmaresc si care ma inspira! Sper sa am timp sa fac si eu una dintre retete zilele astea, sa va spun exact cum mi-a iesit mie.

Prima este o reteta de turta dulce de post, prezentata de Laura Sava, care promite ca zilele ce vin va mai adauga asemenea retete. Cea pe care ne-o prezinta Laura este „asortata” cu tot felul de bunatati: nuci, rahat si condimentata cu mirodenii precum scortisoara, cuisoarele sau cardamonul.

Poza cu turta dulce a Laurei:

Photobucket

Sursa poza: http://savalaura.blogspot.com/

Cea de-a doua reteta am gasit-o pe site-ul lui Teo: turta dulce condimentata! Teo a pus multe mirodenii care mai de care mai aromate, a copt turta dulce in diferite forme de sezon si a decorat-o cu ciocolata, alune de padure si bilute de zahar.

Ce i-a iesit arata cam asa:

Photobucket

Sursa poza: http://gospodini.blogspot.com

Retetele detaliate le gasiti la fete pr blog! Daca incercati vreuna dintre ele, lasati un comment si spuneti-mi cum v-a iesit! Cred ca am reusit sa va fac pofta! Spor la bucatarit!

Lasă un răspuns

