ZIUA 13 – Ceainariile, o alternativa pentru serile reci de decembrie

Standard

Daca va prind pe afara serile reci de decembrie, fie in cautarea unui cadou, fie intr-o plimbare, fie cautati un loc de intalnire cu un prieten, puteti incerca sa va incalziti in atmosfera unei ceainarii. Am testat eu chiar aseara varianta aceasta si a functionat de minune!

Pentru ca mi-a placut combinatia de vreme rece si cadrul primitor din ceainarie, va recomand mai jos cateva asemenea locatii dragute de „refugiu”.

1) Incep cu ceainaria Rendez-vous, unde m-am intalnit aseara cu o prietena si ne-am delectat cu ceai si prajituri. Atmosfera este foarte draguta, culoarea rosie-grena a mobilierului place ochiului, iar ceaiurile si prajiturile se potrivesc perfect unei astfel de atmosfere. Am vazut ca exista si posibilitatea cumpararii unor cadouri de Craciun pentru cei dragi, cum ar fi globuri pline cu ceai, cutii si cosulete cu diferite delicii. Pentru detalii, vizitati site-ul lor.
Puteti ajunge in una din cee trei locatii ale ceainariei, eu am fost aseara la cea din zona Universitate, unde am mai fost si cu alte ocazii si mi-a placut. Ii mai gasiti si in Floreasca sau in Centrul Istoric.
Va puteti uita la galeria foto de pe site, pentru a va face o idee!

2) O alta idee ar fi ceainaria Serendipity, unde am fost de cateva ori, insa nu am ajuns acum, in perioada Sarbatorilor. Aici stai pe perne confortabile si te simti intr-un cadru intim datorita paravanelor care despart fiecare masa, aici bei ceaiuri de toate felurile si poti sta relaxat la povesti ore intregi. Ceainaria este pe tot parcursul anului gazda a tot felul de evenimente artistice, aici se desfasoara workshopuri si de curand a avut loc si un targ de Sarbatori. O gasiti pe strada Dumbrava Rosie, nr 12, in apropiere de Piata Romana si parcul Ioanid.

3) Ceainaria Green Tea, unde marturisesc ca nu am ajuns pana acum, desi imi doresc, pentru ca am auzit lucruri bune despre ea. Am citit de curand despre ceainarie pe blogul Laurei, care a fost acolo, si care a facut si cateva poze, puteti intra aici, pentru a va face o idee. Si aici puteti gasi spre cumparare diferite sortimente de ceai sau puteti particpa la diferitele evenimente pe care le organizeaza in timpul anului.
Ceainaria se afla pe Str. Dr. Burghelea Nr. 24, iata si harta.

4) Ceainaria Carturestilor este un alt loc unde vreau sa ajung, un loc unde va puteti retrage dupa ce ati vizitat libraria si v-ati pierdut privirile printre rafturile cu carti sau cu ceaiuri si accesorii pentru ceaiuri. Daca ajungeti zilele astea, nu uitati sa intrati si la targul de Craciun de la mansarda, sigur ceva de acolo va inspira pentru un cadou!
Carturesti il gasiti pe Str. Pictor Arhur Verona, nr 13.

5) Daca doriti sa beti un ceai cald si sa jucati jocul de societate preferat, atunci Ceainaria Tabiet este locul potrivit. Cei de la Boardgames Blog organizeaza in fiecare miercuri, incepand cu ora 17, pana la 22, seri tematice cu diferite jocuri de societate, asa ca va puteti strange prietenii la mijloc de saptamana si alege sa petreceti cateva ore jucand unul din jocurile pregatite de cei de la BoardGames Blog. Poze din locatie gasiti aici. Ceainaria se afla pe Str. Gheorghe Ionescu Gion, nr.9 in zona Calea Calarasilor.

In final, sper ca recomandarile mele v-au inspirat si va doresc o saptamana plina de evenimente si bucurii!

2 responses »

  1. De asemenea, Veda Lounge este un loc frumos si linistit unde se poate bea un ceai deosebit si sa fumezi o narghilea aromata….intr-o casuta cu mansarda, muzica de chill out, perne pe jos si pisici…pe Str. Octav Cocarascu, nr 45, zona Basarab!

Lasă un răspuns

