ZIUA 11 – Cadou pentru o persoana deosebita

Standard

Astazi vreau sa dedic postarea oferirii unui cadou unei persone care m-a inspirat si pe care o admir, desi nu am intalnit-o niciodata fata in fata! Ii citesc blogul zilnic si imi plac tare mult ideile ei.

Insa mai mult decat atat, a avut un rol important pentru mine la inceputurile pasiunii mele pentru arts&crafts! Nu i-am spus asta pana acum, insa m-am decis ca prin aceasta postare si prin cadoul pe care il voi oferi sa ii multumesc pentru contributia avuta, chiar fara sa vrea, la dezvoltarea pasiunii mele.

Imi amintesc perfect cum intr-o seara de octombrie 2009, cautand pe internet idei de decoratiuni pentru Craciun facute manual, am descoperit-o pe un forum. Am intrat pe blogul ei si am gasit asa de multe si frumoase idei de bricolat pentru Craciun si nu numai, incat am continuat sa ii citesc blogul! Si m-a inspirat si m-a facut sa imi doresc sa caut si mai multe idei si informatii, apoi am inceput sa le si realizez…Citind blogul ei am descoperit mai tarziu si pasiunea pentru gatit!

Cine este ea, poate va intrebati? Este Laura Frunza, pasionata la randu-i de arts and crafts, handmade si gatit! Are un blog plin cu idei minunate si inspirate, foarte dragute!

Asadar, pentru ca ai fost pentru mine un imbold si o sursa de inspiratie, m-am gandit sa iti ofer astazi un pachetel surpiza cu cateva decoratiuni pentru pom facute de mine! Nu am sa pun poza cu el, pentru a pastra surpriza, insa va pot spune ca are in interior decoratiuni colorate si facute cu drag!

Laura, te astept sa ma contactezi pentru a intra in posesia lui!

Daca doriti si voi un cadou asemanator, va invit sa lasati un comment ne-anonim la aceasta postare pana pe data de 17 decembrie impreuna cu un link catre o decoratiune handmade pe care intentionati sa o faceti, ati facut-o sau pe care ati cumparat-o pentru bradul de Sarbatori! Pe 17 decembrie seara, computerul va alege castigatorul in mod aleatoriu. Bafta!

2 responses »

  1. Pingback: Început de săptămână « Idei pentru mamici si copii

Lasă un răspuns

