ZIUA 9 – Carturesti si al sau farmec!

Standard

Astazi am fost invitata de fetele din redactia Good Food si Good Homes la evenimentul lor de la Carturesti si a fost foarte foarte fain! Good Homes a organizat ateliere de arts and crafts cu adulti, iar Good Food a pregatit mici delicii culinare la o cana de vin fiert aromat cu portocale si mere.

Timp de mai bine de doua ore, incepand cu ora 16, am facut decoratiuni cu cei veniti la atelier si am vandut primele mele 2 decoratiuni lucrate manual, cu drag si grija! Este vorba despre patine din fetru si bradutul din fetru! M-am bucurat ca au placut si ca obiecte lucrate de mine vor ajunge in bradul altor persoane. Am primit si eu cadou, la randul meu reviste Good Food si Good Homes, pentru care multumesc fetelor, le voi citi cu mare placere!

Daca vreti sa cumparati si voi decoratiunile mele sau pur si simplu sa le vedeti, va invit in magazinul meu virtual de pe Crafty! Sunt idei numai bune de cadouri simbol pentru prieteni si familie, in prag de Sarbatori! Daca va place vreo decoratiune sau aveti vreo preferinta anume de culoare, astept sa imi spuneti. Urmeaza sa mai aprovizionez zilele astea magazinul cu cateva produse, so stay tunned!

Inchei cu cateva poze de la targul Carturestilor, din mansarda! Nu ezitati insa sa vizitati toata libraria, veti gasi cu siguranta un cadou potrivit pentru cei dragi! Am vazut dulceturi deosebite, seturi pentru ceai, carti cu tematica de Craciun, jocuri, prosoape comprimate (o idee foarte ingenioasa, mai multe detalii gasiti pe site la ei), agende pe 2011 si multe altele!

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2 responses »

  1. Pingback: ZIUA 9 – Carturesti si al sau farmec! - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Ziua 13 – Ceainariile, o alternativa pentru serile reci de decembrie « Springflower24's Blog

Lasă un răspuns

