ZIUA 7 – Cum a fost la Magic Craft Night 1?

Standard

Cum va spuneam in postul anterior, ieri am avut ocazia si placerea sa fiu trainer-facilitator la evenimentul Magic Craft Nights, prima editie! A fost o experienta minunata, pentru care m-am pregatit foarte bine! Ieri a fost o zi plina, nu-mi dau seama cum a trecut insa la sfarsitul ei m-am simtit foarte multumita de ceea ce a iesit!

Am avut 8 participanti dornici sa mestereasca fetrul si sa impatureasca hartia, iar eu m-am simtit in elementul meu aratandu-le ce si cum! Dupa eveniment am plecat cu zambetul pe buze si plina de energie si abia daca am simtit cum au trecut cele 2 ore jumatate! Funshopul a avut loc in Mall Vitan, in Diverta, mai exact in locul de joaca, un spatiu potrivit cu ideea acestui proiect!

Au fost facute si poze, le voi pune pe blog de indata ce le primesc! Oamenii care au participat au fost mandrii de ceea ce le-a iesit la final si ne-au multumit! Le multumesc si eu lor si Life After Work pentru experienta de aseara! Fac primii pasi in a impartasi pasiunea mea si evenimentele ce s-au intamplat si se intampla in perioada asta au o importanta sufleteasca mare pentru mine! :)

Urmatorul workshop va avea loc pe 16 decembrie, cel mai posibil in Plaza Romania! Va tin la curent!

In final, cu ocazia acestui blog, ii rog pe cei care au participat aseara sa scrie un feed-back la sectiunea comentarii! Tnx!

POZE:

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

One response »

Lasă un răspuns

