ZIUA 3 – Decoratiune de Sarbatori din nasturi

Standard

Astazi mi-am propus sa va arat un model de decoratiune din nasturi! Imi plac nasturii pentru ca sunt niste accesorii la indemana si se pot folosi in multe scopuri „arts and crafts”, dand un aer elegant decoratiunilor unde sunt atasati.

De exemplu, eu am accesorizat cu niste nasturi haiosi o caciulita simpla si aceasta si-a schimbat imediat infatisarea! De asemenea, obisnuiesc sa accesorizez decoratiunile mele din fetru cu ei!

Astazi insa voi folosi nasturii pentru a va arata cum sa realizati o frumoasa decoratiune pentru pomul de iarna!

Este vorba de un om de zapada, foarte simplu de realizat, am gasit ideea pe un site romanesc dedicat perioadei Sarbatorilor. M-a bucurat sa aflu ca avem si noi asa ceva, mi-a placut site-ul! L-am descoperit intrucat au preluat si ei o idee de pe blogul meu si anume „Globuletul Arici”.

Pentru omul meu de zapada am folosit urmatoarele:

-carton pentru sablonul omului de zapada
-2 nasturi – unul mai mic, altul mai mare
-panglica rosie pentru fularel
-hartie colorata sau alba si apoi colorata cu creioane pentru nas, palarie si matura
-agrafa pentru agatat
-lipici
-foarfece
-markere

Photobucket

Omuletul meu de zapada, foarte micut si delicat:

Photobucket

Acum, va las sa cititi tutorialul de la ei de pe site…si spor! In rest, lasati-va imaginatia sa zboare si inventati chiar voi astfel de decoratiuni!

PS – Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, nu am avut aparatul si prin urmare sunt facute cu telefonul!

One response »

  1. Pingback: ZIUA 3 – Decoratiune de Sarbatori din nasturi - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

