Pregatesc seria de postari „25 de zile pana la Craciun!” Fiti pe faza!

Standard

Incepand cu 1 decembrie 2010 va invit sa urmariti seria de postari „25 de zile pana la Craciun”, realizata de mine! Va pregatesc multe surpize, tutoriale cu decoratiuni de tot felul, recomandari de locuri/targuri/evenimente, retete, idei de cadouri, idei si alte surprize! Recomandarile sunt pentru copiii si adulti deopotriva.

Am gasit ideea de „25 days until Christmas” anul trecut pe diferite site-uri straine si imi propun ca anul acesta de Sarbatori sa fac si eu o varianta romaneasca. Am deja multe multe idei si abia astept sa scriu despre ele!

In cateva zile incepe numaratoarea inversa! Intre timp am cateva articole in plan!

Pana atunci, weekend frumos!

3 responses »

  1. :) am pus postarea pentru 1 decembrie, a aparut un pic mai tarziu, o sa incerc sa le programez pe urmatoarele sa apara de dimineata :D multumesc de comment!

Lasă un răspuns

