[personal] Voi ce pasiuni aveti?

Standard

Lately am impresia ca oamenii se cam ratacesc asa prin viata de zi cu zi si uita sau nu reusesc sa aiba o pasiune din care sa obtina bucurie! Poate ma invart eu in cercuri de genul in ultimul timp, dar ma intreb oare oamenii mai au pasiuni, daca ceea ce fac le place, ilustreaza o pasiune? Si se mai tin de ele?

Viata e dura, intradevar, dar probabil posomorarea si frustrarea de pe fetele lor s-ar mai diminua sau ar disparea daca si-ar gasi momente si timp pentru o pasiune/hobby/mica bucurie. Mi-ar placea sa intalnesc mai multi oameni care nu au uitat de acest lucru!

Eu, de exemplu, imi gasesc bucuria in activitatile de arts&crafts sau in prepararea unei noi prajituri, ma relaxeaza cand merg cu bicla si imi place tare mult limba spaniola. Din cand in cand incerc cate o experienta noua, am chiar o lista cu lucruri noi pe care vreau sa le incerc!

Voi ce lucruri interesante ati descoperit, ce activitati va scot din rutina si va relaxeaza? Va invit sa imi impartasiti pasiunile voastre, acele activitati care va bucura, care va fac sa va simtiti bine!

Lasă un răspuns

