[personal] Noua mea pasiune – Serialele

Standard

De ceva timp, la recomandarea prietenelor mele care laudau tot felul de seriale, am inceput sa ma uit si eu la unul dintre ele: „How I met your mother”. Imi place foarte mult, am ajuns deja la sezonul 4! Urmaresc si 3-4 episoade pe zi, e funny, apar mereu situatii comice si neasteptate, intoarceri in timp si reinterpretari ale unor eveimente.

Pe mine ma binedispune fiecare episod din serial, stiu dinainte ca voi avea parte de o portie de ras! Cei 5 prieteni (Robin, Ted, Marshall, Lilly si Barney), fiecare cu personalitati diferite, se tachineaza si se ajuta, isi dau sfaturi si isi petrec timpul impreuna, isi povestesc bucuriile si supararile.

Pe scurt, subiectul principal al serialului este povestea pe care Ted, acum adult, o incepe in fata copiilor lui, ajunsi adolescenti, despre tineretea lui si despre unde si cum a intalnit-o pe mama lor. La prima vedere, simplu, ma intrebam oare pentru ce este nevoie de atatea episoade pentru a afla marele mister? Insa lucrurile se dezvolta si povestile de asemenea.

O poveste ce pare soft si comica, dar este mai mult decat atat: subtil transmite invataturi de viata foarte valoroase: temeri ale unor tineri, valoarea prieteniei, cautarile fiecaruia, asteptarile si dezamagirile din viata oricarui om, importanta umorului!

Va las sa descoperiti singuri personajele, povestile lor si sa radeti cu gura pana la urechi de replicile si intamplarile comice prin care trec.

Serialul poate fi urmarit online, o cronica gasiti pe Cinemagia, pe IMDB sau pe Wikipedia. E de preferat insa sa nu cititi prea mult din surse pana ce nu vedeti serialul. :)

Voi ce seriale urmariti?

3 responses »

  1. Pingback: Noua mea pasiune: Serialele :D - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

