[crafts] Workshopul Origami: Diverta Magheru

Standard

Dimineata de luni a inceput cu gandul la ceea ce am invatat zilele trecute la workshopurile de origami sustinute de catre A.D.O.R la Diverta si cu chef de impaturit, astfel ca m-am apucat sa realizez cateva unit-uri de Venus tare dragalase. Multumesc fetelor pentru ajutor si sfaturi! Mai jos, poze cu primele mele unit-uri pentru Venus:

unit-uri ale kusudamei venus unit-uri ale kusudamei venus 2 Photobucket

Imi doream mult sa ajung acolo pentru a invata diferite modele (in special, am vrut sa invat kusudama Venus, al carei modul mi-a dat un pic de bataie de cap :D) si pentru a cunoaste si vorbi cu oamenii din spatele A.D.O.R, pentru a cunoaste alti origamisti, dar si pentru a petrece weekendul intr-un mod placut si relaxat. Ce pot spune este ca obiectivele mele s-au implinit iar asteptarile de asemenea, a fost un weekend in care am prins curaj pentru a patrunde in aceasta arta si in care am vazut la un loc oameni a caror pasiune de a plia hartia se citea pe chipuri.

Sambata, in prima zi de workshop am lucrat alaturi de Adina si alte fete pasionate de origami cateva modele interesante. Astfel, ne-am pus pe lucru si am impaturit impreuna un curler cu 30 de piese de toata frumusetea, pe care l-am castigat ulterior prin tragere la sorti! :D Tot sambata am facut margarete, unitati pentru kusudama ADOR si Oriro. In echipa baietilor s-au lucrat bufnite, ingerasi si alte figuri de origami pur.

Poza curler-ului mai jos:

Photobucket

Duminica am fost mai mullti pasionati, printre care si cativa copiii, a caror pasiune pentru origami incepe de la 10-12 ani si a caror curiozitate de invatare este nesfarsita. Am invatat si ieri cateva origami noi, printre care steluta si fundita. Insa, un lucru important pentru mine, dincolo de ceea ce am invatat acolo este faptul ca aceste 2 zile mi-au deschis ochii si mai tare catre aceasta arta, m-au facut sa imi doresc sa continui si sa aprofundez ceea ce inseamna origami.

Rabdare? Da, este nevoie de rabdare si as spune ca si de perseverenta, intrucat de multe ori, mai ales la inceput, modulele si figurile nu ies asa cum te-ai asteptat, o indoitura gresita te poate face sa trebuiasca sa o iei de la capat. Dar merita! In rest, ai nevoie de pasiune, patrate multicolore si imaginatie!

PS: Dupa 8 septembrie expozitia de origami se va muta la Cluj!

Lasă un răspuns

