Expozitie Origami la Diverta Magheru

Standard

Astazi am reusit sa ajung la expozitia de origami deschisa la Diverta Magheru cu ocazia lansarii A.D.O.R (Asociatia Romana de Origami din Romania). Cum am facut recent o pasiune pentru aceasta arta, am fost foarte incantata de tot ceea ce am vazut acolo.

Expozitia, care a fost lansata in august si se va incheia in 8 septembrie, s-a nascut din dorinta unor pasionati de origami de a-si expune lucrarile, care mai de care mai frumoase, colorate si complicate. Tot ei au pus bazele asociatiei nou infiintate, care aduna la un loc pe cei care activeaza pe primul forum romanesc de origami. Prin intermediul forumului am ajuns sa o citesc pe Adina Paun, una din membrele asociatiei, ale carei creatii mi-au placut foarte mult. Figurinele expuse incanta atat ochiul oamenilor pasionati de origami cat si pe cel al curiosilor sau ai celor care ajung acolo din intamplare.

Despre locatie, numai cuvinte de lauda, la Diverta este o atmosfera relaxanta si o ambianta numai buna pentru un asemenea eveniment. Pentru a vizita expozitia trebuie sa mergeti la subsolul Diverta, situat undeva in partea stanga intrarii in librarie. Exponatele se afla pe rafturi printre carti de arta, gastronomie, design.
De cum am intrat am fost ghidata de un membru al A.D.O.R, care mi-a oferit informatii despre expozitie si exponate si mi-a aratat o serie de modele interesante. Modelele de origami sunt din toate categoriile: origami pur, kusudama, modular, matematic si apartin pasionatilor din toata tara care au dorit sa isi  expuna creatiile.

In cadrul expozitiei, in weekenduri, s-au tinut si o serie de workshopuri gratuite si, din cate am inteles, se va mai tine o serie de workshopuri si weekendul care vine. Poze de la workshopurile precedente gasiti aici. Printre piesele care mi-au atras atentia au fost in primul rand kusudamele, care sunt si motorul pasiunii mele pentru origami. Am vazut la expozitie atat de multe modele in atat de multe culori, pe unele dintre ele recunoscandu-le dupa nume sau forma.
Expozitia mai cuprinde si o perdea realizata din 1000 de cocori, animale – dintre care cel mai mult mi-a atras atentia sarpele imens care apare si in una din fotografiile de mai jos, figurine, dar si aranjamente florale foarte foarte frumoase, dintre care cel mai mult mi-a placut trandafirul.

Un reportaj TVR Cultural despre aceasta expozitie se gaseste aici.

Nu ezitati sa vizitati aceasta expozitie, veti primi si un mic cadou la final :) …si felicitari organizatorilor, astept sa va cunosc personal!

Mai jos cateva fotografii cu minunatele figurine origami de la expozitie:

trandafir origami Photobucket Photobucket kusudame origami matematic kusudame 2 1000 cocori Photobucket
kusudame curlies fata cu viaora

Photos by mishu88.

One response »

  1. Pingback: Expozitie Origami la Diverta Magheru - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

