[timp liber] Evenimente Masca – luna mai

Standard

Este o duminca superba, m-am trezit devreme astazi si ma „ïncant” cu aerul de primavara si sunetele diminetii! Lovely! De cum m-am trezit mi-am bagat nasucul la mestereala, intrucat pun usor – usor in functiune laptopul meu mult dorit, de altfel, acesta este primul post de pe springflower scris de pe Dell-ul meu, pe care l-am achizitionat de curand si de care sunt foarte mandra intrucat l-am luat din buget propriu.

Astazi am sa scriu despre evenimentele urmatoare de la teatrul MASCA, cu ai sai actori si cu ale sale piese de care ma leaga amintiri dragi.

In primul rand, incepand de vineri (30 aprilie), s-a deschis stagiunea estivala a teatrului Masca, o stagiune mai speciala, „ïmbracata” in haine de sarbatoare, intrucat anul acesta se implinesc 20 de ani de „Masca”.
In acest weekend s-au jucat in parcul Herastrau piese precum „Gardienii se intorc”, „Clovnii”, „Statuile”, „Prostia omeneasca”, iar astazi incepand cu ora 18:30 ii veti putea vedea jucand „Cocktail”. Imi amintesc ca aceasta piesa a fost prima pe care am vazut-o in acest cadru, anul trecut pe vremea asta si de atunci au urmat alte si alte piese vazute pe tot parcursul verii! Incepand cu acest weekend Masca va fi prezenta la fiecare sfarsit de saptamana in diferite parcuri, avand reprezentatii cu o parte din piesele lor.
Din experinta mea de pana acum, va recomand aceste spectacole in aer liber, cadrul este cat se poate de potrivit si va asigur ca veti pleca binedispusi de acolo!

Poze de la stagiunile anterioare gasiti aici.

In al doilea rand, in perioada 24-30 mai va avea loc „Saptamana Masca”, cu ocazia aniversarii a 20 de ani de la deschiderea teatrului (LA MULTI ANI MASCA si va multumesc pentru ca EXISTATI!).
O saptamana destul de asteptata de mine, o saptamana in care vor avea loc spectacole, printre care si o premiera: „Gigi Amoroso”, care se anunta impresionant.
Un alt eveniment este lansarea cartii despre Masca, in doua volume si a unor CD-uri cu selectii din muzica spectacolelor ce au avut loc la Masca de-a lungul celor 20 de ani!
Se mai anunta doua vernisaje (cel de instalatii de arte plastice si vernisajul foto „Masca la 20 de ani”) precum si workshopuri de pantomima, masca, commedia dell’arte si elemente clovnesti, tinute de invitati din Europa. Voi reveni cu detalii, in apropierea evenimentului! Pana atunci, va invit sa intrati pe blogul lor!

O saptamana plina si deosebita, o saptamana in care „Masca” isi astepta cu drag fanii!

L.E. Programul desfasurat pentru „Saptamana Masca” il gasiti aici.

3 responses »

  1. multumesc pentru aprecieri, you deserve all this words :) abia astept „Saptamana Masca”, mi s-a facut dor de voi!

Lasă un răspuns

