[crafts] A crafty mood in a crafty week!

Standard

Saptamana aceasta am fost „in a crafty mood” si am pus in practica ceva idei minunate de lucru manual.

Am inceput cu origami, pe care abia il descopar si imi place atat de mult! Nu imi vine sa cred ca dintr-un patrat de hartie pot iesi atatea lucruri frumoase! Am exersat origami facand un „Mini album” si cateva rame de fotografii de pe un site de profil. Despre „Mini Album” am scris pe loc-de-joaca, acolo sunt instructiuni, linkuri si explicatii. Mai jos, pun o poza cu ce a iesit in final. Cu siguranta voi mai face origami si de acum incolo, o urmatoare provocare ar fi sa realizez kusudame, care sunt superbe, desi migaloase.

Iata ce a iesit:

album acordeon

Continuand cautarile pe internet, am gasit un tutorial foarte dragut despre un altfel de „X si O”, realizat din fetru si prezentat sub forma de saculet cu piesele inauntru. Inca nu am facut piesele – pe care le voi face cred tot din fetru – si gaurile pentru sfoara saculetului – care trebuiesc se pare facute cu o preducea, dar il voi termina cat de curand.
Desi e ceva de munca, dar mi-a placut foarte mult ideea de „X si O la saculet”, are intradevar un design deosebit! Idea am gasit-o aici, unde se gaseste si variante textila a joculetului.

Pentru realizarea lui am taiat 2 cercuri de fetru de 23 cm diametru. Pe primul, reprezentand exteriorul saculetului, l-am decorat cu floricele si margele, avand grija sa le asez pe mijlocul cercului, nici prea spre margine, caci acolo se ataseaza ata saculetului si nici prea in centru, pentru ca nu ar mai fi vizibile. Pe cel de-al doilea cerculet am cusut 4 dungi de fetru – lungime 15 cm, latime 1,5. Ulterior am cusut cele doua cerculete. Urmeaza realizarea gaurilor si atasarea atei cu care se leaga saculetul, asa cum arata si in tutorialul in engleza. Apoi se fac „X si O” din fetru, cate 5 din fiecare, acestea se pun in saculet si jocul este gata!

Cateva imagini:

x si o fata x si o verso

Urmatoarea mea „oprire” a fost la un tutorial despre brose in forma de fluturasi, care au iesit atat de draguti ca nu imi mai iau ochii de la ei! Am gasit tutorialul si sablonul pentru fluturasi, l-am printat la 50 %, caci la 100% mi se pareau prea mari brosele si m-am apucat de lucru. Am facut intai fluturasul rosu si cand am vazut cat de frumos a iesit, nu m-am putut abtine sa nu mai fac! Am folosit nasturi si capse, dar la fel de frumosi sunt si cu paiete, margele sau bucati de fetru suprapuse.

Iata cei trei dragalasi:

brose fluturasi

Cam astea au fost creatiile acestei „crafty week” si inchei cu marturisirea ca „m-am indragostit iremediabil de fetru”, este un material cu care se pot face multe lucruri – de la bijuterii, la jucarii sau decoratiuni – disponibil in multe culori (asta daca ai noroc sa gasesti) pufos la atingere si se lucreaza foarte usor cu el!

P.S Multumesc celor din ale caror idei m-am inspirat!

2 responses »

  1. multumesc, momentan le-am facut doar din pasiune, pentru mine si pentru sufletelul meu de copil…o sa ma gandesc si la ideea de a le transforam intr-o mica „afacere” :) o primavara frumoasa si plina de idei sa ai!

Lasă un răspuns

