[crafts] Tutorial „Finger Puppets Show!

Standard

Ieri am fost la Casa Retro pentru a mai cumpara cateva materiale de lucru manual si, deoarece am gasit fetru de multe culori, m-am gandit sa il folosesc pentru a face niste animalute foarte dragute, denumite generic „papusi pentu deget” – finger puppets. Vazusem ideea aceasta mai demult pe site-urile de profil si imi place mult sa lucrez cu fetru, asa ca m-am hotarat sa incerc. Au iesit niste frumuseti vesele si colorate!

Mai jos va voi prezenta informatii despre cum se pot realiza aceste animalute, dar si imagini si surse de inspiratie:

In primul rand, varsta recomandata este de la 4-5 ani in sus (prescolari si scolari mici), insa pentru a le realiza chiar copii, trebuie sa fie maricei, familiarizati cu decupatul, cusutul si obiectele de mici dimensiuni. Copiii mici sunt fascinati de papusi, animalute, materiale colorate si moi, asadar vor fi o bucurie pentru ei aceste papusi.

Timp necesar realizarii este in jur de 30-45 de minute, pentru un adult (atat mi-a luat mie).

Materialele necesare sunt urmatoarele:
-ac si ata
-fetru de diferite culori
-ochi de plastic (se gasesc la Casa Retro, de diferite dimensiuni)

Pentru detalii cu privire la realizare si resurse suplimentare intrati pe celalalt blog al meu loc-de-joaca.

Iata cum au iesit in final:

Photobucket

Lasă un răspuns

