[personal] 2010

Standard

Gata, a inceput de ceva timp 2010…Cateva ganduri:

Am contorizat realizarile si mi-am pus pe hartie planurile. In luna ianuarie imi reiau activitatea la HOLA! si am bilete la vreo 5 piese de teatru la Masca si TNB…

Intre timp, tot realizand globulete si decoratiuni, mi-am descoperit pasiunea pentru „crafting” – lucru manual, asa ca am inceput sa explorez tot mai intens acest univers, prin carti si site-uri dedicate.

Anul asta vreau sa ma angajez, sa am un loc de munca stabil, si o sursa de venit proprie si sa fac ceea ce imi place.

Abia astept sa scriu iarasi pe blog despre evenimentele din Bucuresti si activitati de timp liber pe 2010, sa imi descopar noi pasiuni si sa le cultiv pe cele deja existente.

La multi ani, 2010!

Lasă un răspuns

