[crafts] Tutorial – Felicitare bradut 3D

Standard

Acum, in Ajun, cand se fac ultimele pregatiri si se impacheteaza cadourile, va propun o felicitare pe care am descoperit-o pe acest site.

Este simplu de facut si arata asa de bine, mai ales cand impodobiti bradutul din felicitare, asa cum am facut eu. Pentru globulete am folosit hartie colorata.

Pentru tutorial si template intrati pe site, este explicat foarte clar, impreuna cu imagini la fiecare pas. Mai jos vreau sa va arat cum mi-a iesit mie, eu am facut-o pentru a le-o darui parintilor.

Iat-o:

Photobucket Photobucket

Va doresc tuturor Craciun Fericit si sa va aduca Mosu’ voie buna!

2 responses »

  1. Pingback: Recapitulare “Idei de Craciun by Springflower” 2009 « Springflower24's Blog

  2. Pingback: 2010 in review « Springflower24's Blog

Lasă un răspuns

