[crafts] Tutorial – Manusele calduroase din fetru

Standard

Mi-am dorit mult sa fac manuselele astea, cam de cand am facut patinele. Le-am vazut pe acelasi site si, la cat sunt de simpatice, nu am putut rezista sa nu le cos si pe ele. Am facut numai una pana acum, mica, pufoasa si albastra!

Aveti nevoie de:

-o bucatica de fetru de culoarea preferata
-un sablon pentru manusa (eu l-am folosit pe cel de pe site)
-ac si ata
-nasturi/margele
-dischete demachiante (pentru blanita de deasupra – cate una pentru o manusa)
-vata pentru umplerea manusii
-panglica pentru agatatoare

Am taiat saboane, cate 2 pentru o manusa:

Photobucket

Am umplut manusa cu vata pentru a capata o forma mai plina, apoi am cusut marginile si nasturasii:

Photobucket

A urmat atasarea blanitei, realizata din taierea unei dischete demachiante (pentru ca vata nu ar fi stat deloc si ar fi lasat si urme).

Photobucket

Am cusut si blanita si apoi am atasat o agatatoare dintr-o panglica. Cam asa arata manusa, gata de agatat in pom:

Photobucket

Imi place foarte mult ce a iesit si nici nu este nevoie de cine stie ce cantitate de materiale!

4 responses »

  1. Pingback: Bune de pus in brad (I) « www.ilovehandmade.ro

  2. Pingback: Recapitulare “Idei de Craciun by Springflower” 2009 « Springflower24's Blog

Lasă un răspuns

