Uite-l, nu e…patinat gratis la Cismigiu!

Standard

Astazi de dimineata m-am trezit cu intentia de a merge la patinoar in Cismigiu, stiind ca este intrare gratis pana la ora 12. Cand am ajuns acolo, mare surpriza, tariful s-a modificat la 15 lei pentru toate zilele si intre toate intervalele orale…din pacate nu am stiut de aceasta schimbare aparuta de pe o zi pe alta. Asadar, adio patinat gratis dimineata in Cismigiu, cel putin pana pe 10 ianuarie, cum scria pe afis.

Pana una alta, mai sunt si alte patinoare in Bucuresti la care intrarea este mai putin (10 lei) – exemplu: cel din Drumul Taberei, Herastrau, Baneasa, Floreasca. Majoritatea isi maresc tariful in weekend, cum este de asteptat.
Din ce am citit, se pare ca in Tineretului se mai aplica programul de gratuitate intre 9 – 11 (cel putin asa am citit, nu am fost acolo, voi reveni cu amanunte).

Un articol despre toate patinoarele din Bucuresti, tarife, intervale orare si alte detalii se gaseste pe Metropotam. Vestea buna este ca in Bucuresti avem de unde alege!

Lasă un răspuns

