[crafts] Tutorial – Saniuta decorativa

Standard

Astazi, venind pe jos de la Cismigiu, am vazut ca la Centru Militar National este o mica expozitie umanitara cu ornamente, felicitari, prajiturele. Am intrat sa vad despre ce este vorba si am vazut acolo un model de decoratiune foarte dragut: o saniuta din carton. Mi-a placut si am zis sa incerc si eu acasa, asa ca m-am apucat de lucru.

Ca materiale am folosit:

-carton pentru sinele saniei (trebuie un carton tare, caci altfel nu sta sania)
-hartie colorata pentru impachetarea saniei
-o cutie goala de capse
-scotch pentru lipirea sinelor
-panglica pentru sfoara saniei

A iesit foarte draguta, am atarnat-o de cremonul geamului si in curand isi va gasi locul in brad.

Cateva poze, prima fiind sania dupa care m-am inspirat:

targ umanitar cercul militar national sinele saniei sania sania 2 sania 3 sania 4

4 responses »

  1. Multumesc pentru aprecieri, ma bucur ca ideea asta ajunge si la copilasii de gradinita! Pe noul meu blog locdejoaca1.wordpress.com o sa continui cu idei de lucru manual pentru copii!

  2. Pingback: Recapitulare “Idei de Craciun by Springflower” 2009 « Springflower24's Blog

Lasă un răspuns

