[crafts] Tutorial – Patine de gheata printre luminite si beteala

Standard

Cautand decoratiuni de Craciun pe diferite site-uri, am gasit o idee foarte deosebita: patine de gheata din fetru. Le vazusem de mai demult si am zis sa le fac si eu, ma gandeam ca va iesi cu siguranta ceva frumos. Am vazut ideea pe mai multe site-uri, unul dintre ele fiind Better Homes and Gardens, unde se gasesc multe decoratiuni ce pot fi facute manual.

Pentru realizarea acestei simpatice decoratiuni aveti nevoie de:

-un template cu forma patinelor (a se vedea mai jos cel pe care l-am folosit eu)
-o bucata de fetru
-agrafe de birou (eu am folosit din cele normale, dar au iesit destul de micute patinele si sunt migaloase, asa ca recomand folosirea agrafelor de birou mijlocii)
-margele pentru decorat
-ac si ata pentru cusut sireturile, margelele, marginea patinelor
-panglica pentru agatat

Crearea lor dureaza destul de mult, dar mie mi-a placut foarte mult cum au iesit si am sa mai fac o pereche – doua.
Pentru a incepe este nevoie sa creati un template (poate fi facut si de mana) si apoi sa decupati 2 asemenea forme dintr-o bucata de fetru. Am indoit materialul si am pus pe mijloc o agrafa de birou, am decorat cu margele, apoi am cusut pe margine.
La final se cos sireturile, pentru un plus de efect. Se procedeaza la fel si cu a doua patina. Cand sunt gata se cos impreuna si apoi se ataseaza panglica pe post de agatatoare.
Abia astept sa le vad in brad, printre luminite si beteala!

Mai jos, atasez cateva poze pentru exemplificare:

template patiine coaserea patine in picioare patine culcate patine fara sireturi Photobucket

Spor si inspiratie!

L.E. – Patine cu agrafa medie:

Photobucket Photobucket

2 responses »

  1. Pingback: Bune de pus in brad (I) « www.ilovehandmade.ro

  2. Pingback: Recapitulare “Idei de Craciun by Springflower” 2009 « Springflower24's Blog

Lasă un răspuns

