Poze de la Targul de Mos Nicolae – Muzeul Taranului Roman

Standard

Astazi am fost la Muzeul Taranului Roman la „Targul de Mos Nicolae” si am ramas placut surprinsa intrucat am gasit la multe dintre standuri decoratiuni de Craciun facute manual si cu mult bun gust.

Am ajuns la ora de incepere a Atelierului de creatie, organizat de EcoAssist, un ong care se ocupa cu ecologizarea de spatii verzi, plantarea de copaci. In cadrul unuia din proiectele lor – Junk Made – isi propun sa realizeze lucruri utile si creative din materiale reciclabile.

Anul acesta au avut la MTR un stand in care s-au realizat decoratiuni de Craciun folosind materiale reciclabile. Am realizat si eu un globulet pe care l-am primit apoi cadou (poza 3). Felicitari, stelute, oameni de zapada, toate realizate din materiale reciclabile! Mi-a placut mult aceasta initiativa!

Apoi am luat la rand standurile de la targ, pline cu tot felul de bunatati: miere naturala, cozonaci, placinte, acadele, turta dulce sau tuica de Transilvania. Alte standuri aveau ulcele, linguri de lemn, sorcove, ii, opinci, cosuri impletite, papusi – obiecte traditionale romanesti. O a treia categorie de standuri era cea cu decoratiuni realizate manual de Craciun – felicitari, decoratiuni din material textil, ceramica sau materiale mai pretentioase, linguri de lemn pictate tematic – ca sa dau cateva exemple.

Mi-a placut mult targul de la Muzeul Taranului Roman, este primul targ de acolo la care merg (stiu ca mai sunt si cu ocazia Pastelor, Martisorului, dar nu am ajuns pana acum la niciunul) si cu siguranta voi mai merge si la targuri viitoare ale MTR.
Astazi a fost ultima zi de targ, a tinut doar 2 zile dar bine ca am fost acolo!

Cateva poze cu frumusetile de la targ:

Muzeul Taranului Roman, Kiseleff 3 Atelier de creatie Decoratiune facuta din materiale reciclabile - cadou_resize Ghetuta globulet mos craciun Globulete Turta dulce si acadele Ulcele Decoratiuni din rachita Rachiu Transilvania Linguri pictate Globuri Felicitari lucrate de copii Papusi Photobucket

Photos by: mishu88

Lasă un răspuns

