[crafts] Bradut din fetru – prima decoratiune realizata manual de anul acesta!

Standard

Dupa ce astazi am intrat fericita in posesia unor bucati de fetru, m-am apucat cu drag si spor sa fac prima decoratiune de acest fel: bradut cu nasturi. A iesit foarte frumusel si abia astept sa fac si alte decoratiuni specifice sarbatorilor.
Pentru bradut am avut nevoie de o bucata de fetru, un sablon decupat, vata, foarfeca, nasturi – am dat iama in cutia de nasturi a mamei :D -, ac si ata si o bucata de panglica pentru agatatoare.

Iata-l:

Brad din fetru handmade by me

8 responses »

  1. excelent, de o suta de ori mai fain decat globuletele din sticla.Dar am o intrebare: se vor vedea ok avand in vedere ca sunt din fetru verde?N-ar fi trebuit totusi alta culoare sa se poata distinge din brad?

  2. Multumesc pentru aprecieri…in legatura cu verdele, e una din putinele culori pe care le-am mai gasit, tare greu se gaseste fetrul asta :)

  3. oare la magazinele alea din Europa unde au numai materiale nu au si fetru?ai incercat vreodata? ( nici nu m-am uitat daca esti din buc, ooppss!! ) :-D

  4. eu am inteles de pe la fetele care mai lucreaza cu fetru ca nu se gaseste in romania decat adus dinafara…de obicei magazinele de hobby si bricolaj aduc, cum ar fi casa retro. da, sunt din bucuresti. nu am incercat la magazinele din Europa :D

  5. Pingback: Recapitulare “Idei de Craciun by Springflower” 2009 « Springflower24's Blog

Lasă un răspuns

