[crafts] Felicitare puzzle

Standard

Felicitarea puzzle a luat nastere din dorinta de a face ceva special pentru ziua unei prietene si a prietenului meu – avand si zile de nastere apropiate.
Mi-au venit in minte instantaneu acele puzzle-uri care alcatuiesc o fotografie si se comanda de pe site-uri de cadouri personalizate…si…urmatoarea intrebare a fost: ce-ar fi sa fac eu o felicitare puzzle, scutind astfel banii pe care i-as da pe un puzzle facut de astfel de site-uri si transformand si conceptul de puzzle-fotografie in puzzle-felicitare?

Am trecut la treaba, fericita fiind ca am un nou proiect prin care voi lucra cu hartie colorata (aici am folosit carton pentru rezistenta). Am gasit un template pe google images de puzzle cu piese cat se poate de diferite una de alta, l-am imprimat pe carton si am decupat forma.
Pe partea cealalta am facut modelul care se va vedea si in poza si ulterior am scris o serie de urari in fiecare din cele 4 cadrane formate. A urmat decuparea cu atentie a bucatilor de puzzle, un lucru care cere atentie si rabdare, dar pe care l-am facut cu mult drag! Si iata ca felicitarea este gata!

Din experienta celor care au primit-o, e destul de greu de facut la loc :)), dar cert este ca starneste o reactie frumoasa cand este vazuta si o curiozitate pentru rezolvare!
Si…pentru ca, desi am cautat in multe locuri, nu am gasit plicuri colorate, am gasit solutia tot in indemanarea mea si m-am apucat sa le fabric si pe ele…si acum stau sa ma intreb de ce nu am facut asa de la inceput? :D Stiam ca intr-o vreme erau plicuri colorate in Carrefour, dar nu am mai gasit pur si simplu…
In final, va prezint mai jos felicitarea fata – verso si felicitarea asa cum este ea dupa decupare (ps – diferenta de nuanta se datoreaza fotografierii). Daca vreti sa incercati acest tip de felicitare, eu va incurajez sa o faceti pentru ca are impact!

felicitare,puzzle,cadou,hartie colorata,working with paper felicitare puzzle verso Photobucket

Lasă un răspuns

