[crafts] Rame colorate pentru pereti veseli!

Standard

Cum am inceput de ceva timp seria lucrurilor facute de mine, continui astazi cu o creatie, a carei idee a venit cam in acelasi timp cu bulinele colorate si care acum, ocupa un loc de cinste pe peretele camerei.
Cum sunt o iubitoare a culorilor vii, am ales paleta rosu – portocaliu – galben, care sa vina cumva in completarea bulinelor cu tenta albastrui – verzuie din coltul camerei.
Daca doriti sa incercati, puteti aborda tot felul de modele pe care sa le decupati, mie una mi-a placut sa combin forme patrate cu forme rotunde si triunghiulare pentru marginea ramelor. Am folosit ideea de continuitate a unei rame spre alta si o asezare mai flexibila, pentru plus de efect.
Procedura de realizare a lor este cam asa: taierea unui carton A4 in jumatate si apoi calcularea atenta, astfel incat poza sa fie pe mijloc. Poza se lipeste si dupa aceasta se incepe decuparea marginilor in formele dorite. Pe perete le-am lipit cu ajutorul deja celebrului scotch dubla fata.

The photo:

rama phoro,clorful,culoare,working with paper,decor

Ps – pentru comenzi, lasati un comment si va voi contacta. Pretul unui set de rame este 10 RON.

Lasă un răspuns

