[crafts] Da un look fresh si jovial camerei tale!

Standard

Da un look fresh si jovial camerei tale!
Atrasa fiind de decoratiunile foarte colorate, m-am apucat sa imi creez propriile decoratiuni folosind hartie sau cartoane colorate de diverse nuante si dimensiuni. Una dintre ele, care imi place foarte mult sunt cerculetele de mai jos, aplicate in toate cele 3 dimensiuni in coltul unuia din peretii camerei-ceea ce ii da un efect aparte. Am ales tonurile de verde, albastru si galben, potrivite cu culoarea albastru pal a peretului.
Aveti nevoie de:
-cuburi de hartie colorata cu cat mai multe nuante
-forme rotunde/patrate etc (eu am folosit paharele si canile din dulap:D)
-scotch adeziv pe ambele parti

Daca va place sa decupati, sa personalizati camera intr-un aer jovial si sa lucrati in culori, puteti incerca tot felul de asemenea decoratiuni, in functie de preferintele si ideile voastre.
Enjoy!

decor 3D camera

4 responses »

  1. Nice 3D effect. Tot aşa, în stil 3D, s-ar putea face (în altă cameră) o imitaţie a cerului, cu ale sale stele şi eventual şi luna. Sau şi câte şi mai câte invenţii din astea 3D… Good work!

  2. Pingback: Da un look fresh si jovial camerei tale II « Springflower24's Blog

  3. O idee haioasa, dar sta scotch-ul dublu adeziv lipit de perete? Ca am mai incercat si eu diverse decoratiuni si nu prea stateau. Cred ca cel mai simplu e sa le facem direct cu vopsele, dar e cam scump sa iei cate o cutie din fiecare culoare si e mai multa munca.

  4. Mi-a mai zis cineva ca a crezut ca sunt pictate:D dar eu una nu mi-am descoperit inca talentul asta si incerc cam ce merge cu ajutorul hartiei. Eu am lipit o banda mare pe spatele bulinelor, unele, cele mai mari au inceput sa se lase un pic, dar nu se vede f mult si pot fi ajustate lipind si pe margini un pic de scotch…e o minune scotch-ul asta dublu adeziv, de cand l-am descoperit mi-au tot venit idei.

Lasă un răspuns

