ZIUA 21.2 – Felicitari pentru Craciun realizate manual

Standard

Pentru ca nu imi plac felicitarile in serie cu urari in serie, eventual deja tiparite pe ele, m-am gandit sa va arat cateva idei de felicitari pe care le puteti face chiar voi! Anul trecut v-am aratat un model de felicitare tip pop-up, pe care o puteti folosi si anul acesta ca inspiratie, alaturi de cele pe care vi le voi prezenta mai jos.

Primul model este o felicitare cu globulete 3D, pe care am gasit-o aici.

Pentru realizarea ei aveti nevoie de:
-hartie cartonata sau carton
-hartie colorata
-capsator
-perforator
-lipici
-ata si ac
-nasturi

Pe site gasiti un tutorial video foarte bine explicat. Mai jos, poza cu felicitarea:

Photobucket

Sursa poza: http://www.creativityprompt.com

Cel de-al doilea model este o felicitare jucausa si personalizata, potrivita pentru a fi daruita celor apropiati si petru a fi realizata de copii. Se vor distra cu siguranta! Eu am facut-o anul trecut si a iesit foarte draguta! Este vorba de o felicitare care isi schimba fetele incepand de la o fata de om de zapada si continuand cu fetele celor din familie!

Pentru realizarea ei aveti nevoie de:

-hartie colorata
-lipici
-fotografii cu cei dragi
-creioane colorate/carioca

Procedura de realizare si ideea le gasiti pe Family Fun, mai exact aici. Mai jos, poza cu felicitarea:

Photobucket

Sursa poza:
http://www.familyfun.go.com

2 responses »

    • imi place sunt un fan enorm cand fine vorba despre plastica
      am 8 ani si sunt din bucuresti
      lucrez toata ziua cu hartie imi iese o arta
      am castigat cu o plansa facuta de mine mentiune pe tara
      (sarbatori fericite)si tot ce va doriti:x:*

Lasă un răspuns

