ZIUA 1 – “Advent Calendar” sau 25 de zile pana la Craciun

Standard

In primul rand, La Multi Ani Romaniei si tuturor romanilor!

Cum astazi este 1 decembrie, am intrat oficial in sezonul Sarbatorilor iar eu incep postarea celor “25 de zile pana la Craciun”, asa cum v-am promis! Daca nu ati apucat sa vizitati blogul si decoratiunile mele de anul trecut, va invit sa va uitati la recapitularea lor.

Pentru astazi va propun o idee cu care sa incepeti aceasta perioada si anume advent calendar, sau, in traducere in romana calendarul zilelor pana la Craciun.


Ce este un advent calendar?

Este un calendar realizat special care sa numeroteze zilele pana la Craciun. Ideea a provenit de la germani, cei care au adus in lume si traditia decoratiunilor si ornamentelor de Craciun.

Pentru ca mi-a placut ideea, anul acesta m-am gandit sa va prezint chiar eu cum puteti face alaturi si pentru copilul vostru un advent simplu si de efect!

Acest calendar presupune existenta a 25 de mici locuri, poate fi realizat din material, hartie, cutii, pungulite, fetru si poate lua diferite forme (bradut, ghirlanda, panou). Ideea principala este aceea ca in fiecare zi ce mai este pana la Craciun, un membru al familiei sa ascunda in locul corespunzator acelei zile un mic dar sau o mica sarcina de efectuat in ziua aceea de catre copil.

Cu totii stim ca cei mici incep sa numere zilele pana la Craciun inca dinainte de venirea lui decembrie! De ce sa nu le facem o bucurie si mai mare pregatind un advent calendar si tinandu-i in suspans prin pregatirea de mici cadouri si surprize?

De aceea, mai jos va prezint 2 idei care mi-au placut mult luand in considerare si usurinta cu care se pot realiza, putand implica astfel si pe copilul vostru!

Iata ce mi-a iesit mie:

1) Mi-a placut ideea de pahare origami pe care le puteti insira intr-o ghirlanda. Ideea am vazut-o aici, iar instructiunile pentru realizarea paharelor, gasiti tutorialul aici.

Poza mai jos cu ce am facut eu:

Photobucket

2) Am mai vazut o idee draguta, tot cu specific origami si anume o ghirlanda de pliculete. Ideea e preluata de aici, iar modalitatea de realizare a plicului o gasiti aici.

Poza mai jos cu ce am facut eu:

Photobucket

La ce sarcini m-am gandit eu?

-o idee-sarcina suna cam asa: “Astazi mergem la patinoar cu prietenii tai!”
-in alta zi am pus in advent 2 bilete la cinema, poate fi un film de animatie sau un film cu specific de Craciun;
-in alta zi am ales sa pun un plic cu ciocolata calda cu aroma de scortisoara;
-o alta idee-sarcina: “Astazi in Ajunul Craciunului vom face fursecuri pentru Mosu!”

Ii mai puteti da mici cadouase, bombonele, o decoratiune de facut, ii puteti propune o iesire in parc sau in centru la luminite, atunci cand se vor aprinde! Va las pe voi sa va mai ganditi!

Sarcina zilei de astazi ar putea fi chiar construirea unui astfel de advent! Spor la treaba si sa-mi spuneti ce reactie a avut copilasul vostru!

One response »

  1. Pingback: ZIUA 1 – “Advent Calendar” sau 25 de zile pana la Craciun - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

